Im dokładniej wypełnisz formularz opisu pojazdu, tym więcej zaufania wzbudzisz u nabywcy, a to oznacza, że uzyskasz lepszą ofertę za swój pojazd. Wiemy z doświadczenia, że zdjęcia, przede wszystkim wyraźne zdjęcia opisywanych uszkodzeń i braków wpływają pozytywnie na cenę. Zdjęcia powinny przedstawiać zarówno wygląd zewnętrzny pojazdu, jak i jego wnętrze. Zdjęcie ewentualnego wgniecenia sprawia, że jest ono widoczne, a klient nie musi się długo zastanawiać, co oznacza "wgniecenie" podane w opisie, mając o nim dokładne wyobrażenie. Jest więc gotów zaoferować nieco wyższą cenę. Nasze doświadczenie pokazuje rzecz następującą: Im niższa jest cena minimalna, tym więcej dealerów samochodów licytuje. Wydaje się im bowiem, że w ten sposób zwiększają swoją szansę na kupno pojazdu, podczas gdy w rzeczywistości szansa ta jest mniejsza, ponieważ kupnem pojazdu zainteresowana jest większa liczba licytujących. Z reguły uzyskuje się najlepszą cenę przy pierwszym zgłoszeniu pojazdu na aukcji. Zjawisko to tłumaczy się tym, że wielu dealerów samochodów nie jest zainteresowanych wielokrotnym składaniem ofert na ten sam pojazd. Skoro nie udało im się osiągnąć ceny minimalnej za pierwszym razem, ignorują ten pojazd na następnych aukcjach. Dlatego ważne jest, by od początku mieć dokładne wyobrażenie ceny, za jaką zgodzisz się sprzedać pojazd. Pamiętaj! Autorola.pl jest aukcją, możesz uzyskać cenę znacznie przekraczającą Twoją cenę minimalną. Jeśli dysponujesz ofertą lokalnego dealera samochodów, możesz ją podać jako cenę minimalną i pozwolić Autorola.pl wyszukać kupującego, który zaoferuje więcej.
|
|